Τρίτη 24 Ιουλίου 2018

τζιβες εξαρχεια

Στην απολογία του, την οποία έδωσε στο φως της δημοσιότητας ο ΣΚΑΪ, ο 21χρονος «δείχνει» τον 19χρονο για τη δολοφονία της φοιτήτριας, υποστηρίζοντας πως ο συγκατηγορούμενός του ψεύδεται ασυστόλως και πως ο Αλβανός περιγράφει τις πράξεις του ως δικές του. Μάλιστα, περιγράφοντας τι συνέβη στο μοιραίο σπίτι, ισχυρίζεται πως ο 19χρονος ήταν αυτός που χτύπησε τη φοιτήτρια με το ηλεκτρικό σίδερο, ενώ δηλώνει πως βρισκόταν σε κατάσταση σοκ από την οργή του Αλβανού.


τζιβες εξαρχεια

συνταγη για πατατες φουρνου με μελι

φυσικη γ λυκειου κατευθυνσης 1ο κεφαλαιο

«Θα ήθελα να εκφράσω τη λύπη μου για την άτυχη κοπέλα και έχω μετανιώσει για την ανάμειξή μου στη συγκάλυψη της αποτρόπαιας πράξης του συγκατηγορουμένου μου. Επίσης θα ήθελα από την αρχή να δηλώσω ότι ο συγκατηγορούμενός μου ψεύδεται ασυστόλως και περιγράφει τις δικές του πράξεις ως δικές μου, με σκοπό να απαλλάξει τον εαυτό του από τις ευθύνες του» ανέφερε στην απολογία του ο 21χρονος.


Τι συνέβη πριν από τη δολοφονία


«Την 27 Νοεμβρίου 2018 ο 19χρονος με ρώτησε αν είχα ελεύθερο το σπίτι στου Πεύκους, όπου διαμένω με την οικογένειά μου τους καλοκαιρινούς μήνες και αν μπορούσα να φέρω το αυτοκίνητό μου να πάμε με μία κοπέλα που είχε γνωρίσει εκεί.
Μου είπε ότι η κοπέλα ήταν εντάξει και ότι δεν είχε πρόβλημα να είμαστε και οι τρεις. Πράγματι πήρα το επαγγελματικό αυτοκίνητο του πατέρα μου και πήγαμε να την παραλάβουμε. Ο φίλος μου πήγε να της χτυπήσει την πόρτα και μετά από λίγο ήρθαν μαζί. Εκείνος έκατσε στο τιμόνι και η κοπέλα μέσα στην καμπίνα ως συνοδηγός και εγώ στην καρότσα. Πήγαμε στους Πεύκους, κάτσαμε κι εγώ και η κοπέλα ήπιαμε ένα ποτό. Ο 19χρονος δεν ήπιε» ανέφερε ο Ροδίτης.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου